Oud Brugge duurder

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Jozef
Berichten: 554
Lid geworden op: 17 jun 2022 18:08
Locatie: Budel (Noord Brabant) NL

Oud Brugge duurder

Bericht door Jozef »

Beste forumleden.
Vanmiddag even de grens over om Oud Brugge te halen (voor mij 10 km) naar Overpelt bij Rob's shop. Was nooit eerder in deze zaak geweest. Was een kleine winkel waar je loten kon kopen, je krantje kopen, en waar je postpakketjes kon afleveren. Achter de toonbank de jonge eigenaar, die zeer vriendelijk was en erg informatief over tabak was.(correct behandelt). De hele muur achter hem stond met allerlei sigaretten/ shag en pijptabak. Pijp verkoop was iets minder, deze stonden in draai-display en bestond voornamelijk uit Big Ben's. Uiteraard kwam ik voor de Oud Brugge. Meteen met de mededeling dat deze eerst rond 25 euro was, maar nu 30 euro ( 100 gram) omdat de Belgische tabaksprijzen de lucht in schieten. Mijn vrouw zegt, neem mee, je moet het zien als 2 pakjes van 50 gram voor 15 euro per stuk...nou ja gelijk heeft ze....Terwijl mijn vrouw wat rond keek wenkte ze me. Er stond een enorme grote klimaatkast met de meest exclusieve sigaren tot bijna 20 euro p/st. Het verbaasde ons wat voor modellen en soorten sigaren bestond met de meest uiteenlopen accessoires, in de meest exclusieve verpakkingen. De eigenaar heeft ons daarover ook een uitleg gegeven. Terug naar de Oud Brugge. Ik heb 3 kartons gekocht. Dus kan er nu even tegen. Dit mijn/onze onze ervaring vanmiddag die ik graag met jullie wou delen.
Voor de geïnteresseerden:
Rob shop Dorpsstraat 27 3900 Pelt (Overpelt)

Afbeelding

Afbeelding
Non, Je Ne Regrette Rien

Gebruikersavatar
BAARD
Berichten: 432
Lid geworden op: 29 apr 2015 15:24
Locatie: Friesland

Re: Oud Brugge duurder

Bericht door BAARD »

Had even gezegd! Dan had je voor mij ook een emmertje mee mogen nemen. :wink:

Geniet er van! (T)
"Even the very wise cannot see all ends."

Gandalf

Plaats reactie